08012013
Fremtidens forbruger - DU ER KVINDE!
"Forget China, India and the Internet. Economics growth is driven by women."
Dette er overskriften på mit eksamensprojekt. Sagens kerne er, at kvinders dominerende indflydelse på købsbeslutningerne er så væsentlig, at de virksomheder, der ikke forstår, hvorledes forskellene mellem kønnene skal håndteres og efterfølgende målretter deres kommunikation til kvinder, er i fare for at miste et enormt potentiale.
Min gruppe og jeg arbejder med en ny linje for Bruuns Bazaar, og jeg synes projektet bliver mere og mere spændende. Hvem tager de fleste købsbeslutninger mellem dine forældre, eller mellem din kæreste og dig selv? :-)
Det projekt glæder jeg mig vildt meget til at følge...... :-)
SvarSletHej Katrine. Virkelig et spændende projekt, som glæder mig til at følge. Jeg ved ikke om du kan huske mig, men gik også på Laursens Realskole i 10. klasse i musikklassen i sin tid:-)
SvarSletJeg har også en blog, som du da også er mer end velkommen til at besøge, er nemlig også lidt kreativ ligesom dig.
Kærligst Helena